Sidor

torsdag 12 januari 2012

Vi har fått en award!

Vi har fått en award från Freedomtravel! Tusen tack för den! Det är vår allra första award, så det är extra roligt.
Till awarden hör två uppgifter:  
 - Man ska tacka den personen man fått den av, samt länka till den personen
- Man ska skicka den vidare till fem bloggar som har färre än 200 följare och låta dem veta detta, genom att lämna en kommentar hos dem.

Kanske inte så svårt tänker du, men det finns så många fina, härliga bloggar att välja mellan. Vi väljer dock att skicka denna award vidare till:

7 kommentarer:

  1. Åh Tack! Man bugar sig! Roligt att du gillar min blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mira - Det är alltid kul att bli lite bekräftad och din blogg är härlig

      Radera
  2. Åh tack tack tack! ;)
    kan jag få några poäng nu då?? Ha ha ha ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Agneta - Det är så trevligt att få ta del av ert härliga vardagsliv. Klart du kommer att vinna på WordFued!

      Radera
  3. Tack för det Anette!

    Vad glad jag blev! Jätteglad! Är lite sen att bekräfta den. När man är söderut är ju inte uppkopplingen alltid den bästa och dessutom måste man ta hänsyn till elen.
    Fick en adward redan för något år sedan, som jag då inte hade möjlighet att ta hand om, sorgligt nog.

    Roligt att du gillar min blogg, där jag skriver om vårt vardagsliv härnere!
    Kram Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är alltid lika trevligt att få ta del av ert Spanska liv. Kram själv

      Radera
  4. Tack Anette för utmärkelsen! Kul att du uppskattar vad jag skriver, även om det just nu inte blir några resor med husbilen! Ha dé!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.