Sidor

lördag 11 februari 2012

Förmiddags-spa

Dagens förmiddag har vi tillbringat på Vattufjäll. Det är badet, här i Stöten. Jag och Ida var alldeles ensamma under en hel timme, sedan kom 4 personer... Ingen trängsel med andra ord. Och jag kan lova dej att det är hur härligt som helst, att sitta i bubbelpoolen och titta ut på alla tappra skidåkare som susar förbi utanför!
En titt in på själva SPA avdelningen där man kan få en massa behandlingar och avkopplande massage

Morgondopp


Bubbelpoolen

Ute är det ganska ruggigt...... 

Det är vad jag gjort hittills idag. Vad har du haft för dej? Har du gjort någonting trevligt?

9 kommentarer:

  1. Jaaaa, vad har jag gjort? Jo, ätit stekt ägg och rostat bröd med tomat. Läst tidningen i över två timmar och löst dagens korsord.
    Nu ska gå till mitt 3 timmars voluntärjobb på en up-scale loppmarknadsaffär, vilket jag gillar. Går sen vanligtvis ut och äter lunch
    alldeles ensam , Reuben sandwich och en öl.

    Ruth i Virginia

    Uruselt väder, halv-regn/halv-snö.

    SvaraRadera
  2. Du har haft en härlig dag ser jag. Skönt om det inte är trångt där man är:)
    Själva har det blivit tak snöskottning och goda vänner på middag:)
    Tack för din peppkommentar på min blogg. Snällt:) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj har ni fått så mycket snö att ni måste skotta taken!? Brr

      Radera
  3. Vad roligt att du hittade till min blogg och nu ska jag lagga till dig ocksa!! Nu ar jag tillbaka hemma i Dubai efter en kall men trevlig vecka hos foraldrarna. Hoppas ni inte har det lika kallt! Vi hade - 17 en natt och det var jattekallt!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tempen är minst sagt varierande. Ibland närmare -20 och vissa dar nästan +. Misstänker att det är betydligt skönare i Dubai...

      Radera
  4. Den där anläggningen fanns inte senast när jag var i Stöten (lääänge sen). Så jag var allt tvungen att åka skidor jag... ;-)

    Igår var en enda lång väntan... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stackare! Då får komma tillbaka nu, för ett återbesök. Med alla hus som byggts, nya liftar mm så kommer du inte att känna igen dej. :)

      Radera
  5. Medan du goade och hade det skönt i går så var jag på jobbet, tog ett extrapass för att det ger en extraslant som är bra att spara till reskassan:) men idag och i morgon blir det bara lugnt....ska spaá hos min frissa i morgon och det är inte en dag för tidigt utan säkert sex veckor försent;)
    Nu sitter jag och läser bloggar jag inte hunnit med de senaste dagarna...det är mys.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frissan... sååå sköööönt.... och ett extraskift sitter väl inte heller i vägen (bara det inte blir för ofta)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.