Sidor

lördag 30 april 2011

Påskafton

Det var lite mulet på morgonen idag med, men det lättade fortare, så framåt halv 11 lade jag mej i en solstol på taket. Det var hur skönt som helst trots att vi bara kunde ana vart solen var, bakom molnen. Men den gav oss färg ändå, vill jag lova.... Senare klarnade det mer och mer och framåt senare delen eftermiddagen såg vi ut som skära grisar allihopa. 


Dagens lunch blev en liten picnic på en bönsallad jag gjorde och tog med upp på taket. Middagen intogs på en Indisk/kinesisk restaurang. Eftersom jag varit skeptisk till indisk mat, tänkte jag ge det en chans och testa förutsättningslöst. Men nej - det indiska går bort. Hädanefter håller jag med till andra länders specialiteter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.