Sidor

onsdag 13 april 2011

Tänk vad tiden går! Redan 50?


I morse höll mina kollegor på att skrämma slag på mej. Jag möttes först av skylten på dörren.(se ovan)  Tänkte tanken att alla gått iväg och tagit kaffe, så jag tog fram mobilen och fotade den fina skylten med ballonger på. Sedan öppnade jag och därinne i skumrasket står alla kollegor och sjunger "Ja må hon leva" Oj så överraskad jag blev! Hade inte ens tänkt tanken att dom fanns där inne. Efter kaffe och tårta och lite jobbande blev det sedan långbord med smörgåstårta. Vika fina presenter jag fick. Tack!



Senare under kvällen bjöd familjen på Broken Dreams. Jag valde en av mina favoriter - Tacosallad med räkor. Det är så jättemycket mat och så fantastiskt gott! Det blev också en del presenter från familjen trots att jag sagt att det är deras omtanke och och kärlek som är viktigast. Och kärlek och omtanke får jag från dem - tusen tack min underbara familj. Jag älskar er!!


1 kommentar:

  1. Grattis på din stora dag!! Vilka härliga överraskningar kollegorna bjöd på....! Och likaså ifrån familjen din, återigen grattis!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.