Sidor

fredag 28 oktober 2011

FredagsMys

När det är fredagskväll tror jag att Fredags-myset, infinner sej i många hem. Det är ju skönt att få koppla av lite extra efter jobbar-veckan. Min avdelning på jobbet hade lite After Work idag. Vi träffades direkt efter jobbet och åt gott tillsammans och de av oss som inte satt bakom ratten tog ett glas vin till. Vi hade beställt "Planka" med varm potatisgratäng. Sååå gott. Nu är jag hemma och kan fortsätta myset i TV-soffan med lite god ost. Hur ser ert Fredags-mys ut?


Bilden är tyvärr inte från vårt afterwork, utan föreställer en planka jag gjorde till min födelsedag. 

1 kommentar:

  1. Oj, vad fantastiskt vackert och gott det där såg ut!!! Jo, visst är det skönt att koppla av med något gott på fredagskvällen efter en jobbvecka. Men det är inte alltid vi hinner eller orkar planera så mycket... lite helstekt fläskfilé i ugn, potatisgratäng (färdigköpt...) och något glas vin blev det i alla fall igår ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.