Sidor

måndag 10 oktober 2011

Ny mässa

Nästa år går en ny mässa av stapeln. Det är Holiday & Caravan Meet - En mässa om den mobila livsstilen. Den hålls på Svenska Mässan i Göteborg den 27-29 april 2012.  Mässan riktar sej till hela familjen. Här kan man uppleva och handla, hyra och boka varor, tjänster och upplevelser i en inspirerande levande miljö. Campingplatser, resorts, destinationer, mat och dryck, grillar, husvagn, husbil, tillbehör, jakt- och fiskeutrustning mm



På www.holidaycaravanmeet.se kan du läsa mera om mässan och kanske skriva in det i din kalender, redan nu. Jag tycker det är spännande med något nytt. Det känns som om denna mässa handlar lite mer om "mjukvara" och jag hoppas att fokus kommer att ligga på upplevelser, tillbehör och inspiration. Brukar du åka på mässa och vad tror du om denna? 



4 kommentarer:

  1. Låter spännande. Ska kolla på nätet. Tack för tipset! Ha dé!

    SvaraRadera
  2. var där inte en liknade på Svenska mässan förra året oxå eller har jag drömt?! Har bestämt för mig att det skrevs lite om den, men om det var positivt eller inte kommer jag tyvärr inte ihåg

    SvaraRadera
  3. Ja, den här mässan verkar mer inriktad på livsstil och intressen, än bara själva bilarna. Kan ju vara kul med en lite annorlunda mässa!

    SvaraRadera
  4. Elisabeth - vassego´:-)

    Agneta - det tror jag inte. Kanske du tänker på TUR-mäsan? Den är nog lite liknade denna

    Freedomtravel - ja det behövs ett komplement

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.