Sidor

måndag 16 januari 2012

Lite Ombyggnadsstrul


Som du ser har jag designat om bloggen lite. Att bygga om kan medföra lite strul. Om du får problem med någon länk eller nåt annat - hör av dej är du snäll! (Självklart får du höra av dej ändå!!)
Såg också att klockan, när du skriver en kommentar har blivit alldeles galen. Det är vad jag kan förstå en buggfix som kom i funktionen Svara på inlägget.  Förhoppningsvis fixar Blogger detta snart. Under tiden får vi blunda för toket...  Ha en bra kväll alla goa bloggläsare! 


lånat från google

4 kommentarer:

  1. Gör ett testkommentar men det funkar nog bra:)
    Snygg blogg du fått till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Leena, kommentarer funkar. Klockan är åt skogen och ibland får jag en blå bakgrund på svarsinläggen (det ska vara så varje gång, är det tänkt...)

      Radera
  2. Här var det ny design! Roligt! Du har en trevlig blogg och kommer med en hel del fina tips!
    Tack snälla du för din Award! Jag har haft strul med att komma in på alla bloggar med blogspot, därav förseningen. Mycket irriterande. Tror i varje fall inte jag kunde tacka dig tidigare. Har ännu inte kunnat skicka vidare Award till ett par, men det kanske går bättre nu. Ha de!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Inger och Ingemar för ert beröm! Hoppas ditt strul löst sej. Jag har tagit hjälp av http://fixa-din.blogspot.com/ som har mycket bra tips om Blogger att ge.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.