Sidor

söndag 22 januari 2012

Nyttiga Appar

Halva förmiddagen har jag trixat med min androidtelefon. Letat appar och installerat, provat och börjat om från början. Ett par jag tagit ner är StellplatzFinder och Svenska Stallplatser. Hittade även ACSI Europa. ACSI skrev jag om nyligen och det inlägget finns här 
När jag ändå var i farten letade jag på Viber och HeyTell så jag kan kommunicera med nära och kära på ett enkelt och billigt sätt. 
Tycker dock att det kan vara lite krångligt att hitta vettiga appar (vad det nu är...!? ) Därför tänkte jag be dej om hjälp. Vilka appar använder du? Varför har du valt just dom och vilka kan jag ha nytta av när jag är ute och upptäcker världen med husbil? 




6 kommentarer:

  1. jag tror inte mina appar hjjälper dig specielt mkt :-)
    Angry birds, Aftonbaldet, Expressen, Vem ringde, PhotoFunia, Ficklampa, fatBooth, ShootBubble och så Wordfeud :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så länge du har WordFuedappen kvar så är jag nöjd :)

      Radera
  2. Har bara ett par...har inte så stor koll på just appar.
    Ställplats-appar skulle ju inte vara så dumt men utomlands blir det väl väldigt dyrt att gå in på dem om man inte har tillgång till fritt internet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gäller ju att spärra telefonen för dataroaming, annars kan det bli hur dyrt som helst! Man kan ju antingen köpa ett kontantkort i landet man besöker, eller så kan man koppla upp sej på ställplatsens/campingens WiFi.

      Radera
  3. Jag har bara koll på Wordfeud-appen... Men den där ACSI lät intressant :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dessa två är väl perfekt för campinglivet. Med ACSI hittar vi campingplatserna och får vi tråkigt spelar vi WordFued :)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.